Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku "Akceptuj wszystkie" oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.
Zezwól na:
Niezbędne Wszystkie
Zezwalam

Nasz zespół

Decydując się na kurs, szkolenie, warsztat w TeraPlus możesz liczyć na profesjonalne podejście podczas zajęć, które zapewni Uczestnikowi satysfakcję z uzyskanej wiedzy, poznanych technik pracy z pacjentem, nabycie praktycznych umiejętności oraz życzliwe indywidualne wsparcie.

Wszyscy nasi Instruktorzy mają odpowiednie doświadczenie w realizacji szkoleń, aby zapewnić uzyskanie pożądanych efektów szkolenia.

Dorota Pamuła

Fizjoterapeuta,
Terapeuta NDT Bobath,
Terapeuta zajęciowy
Terapeuta SI

Dorota Pamuła

Od 20 lat pracuję z niemowlętami i małymi dziećmi jako terapeuta NDT-Bobath. Jestem głęboko przekonana o skuteczności tej metody. Widzę jej pozytywne rezultaty uzyskane w wyniku systematycznego procesu terapeutycznego moich małych pacjentów. Doświadczenie zawodowe pogłębiałam w różnych ośrodkach wczesnej interwencji oraz poradniach rehabilitacyjnych.

Stale poszerzam warsztat pracy o najbardziej aktualne sposoby prowadzenia terapii. Wzbogacam go przez pracę na tkankach miękkich, integrację sensoryczną, kinesiology taping, zaopatrzenie ortopedyczne i inne pomoce. Od 2024 r. jestem nauczycielem Zoga w Pediatrii - Rozluźnianie mięśniowo-powięziowe.

Terapię dostosowuję do potrzeb dziecka i rodziny, by móc im dostarczyć jak najwięcej satysfakcji i radości. Motywuję dzieci poprzez utrwalanie wyników przez terapeutyczne zabawy. Własne doświadczenia rodzicielskie i kontakt z rodzinami dzieci niepełnosprawnych sprawia, że lepiej rozumiem rodziców i małych pacjentów w ich trudnej sytuacji.

zobacz wiecej

 

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

2023 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
dyplom z wynikiem bardzo dobrym ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku: Terapia zajęciowa na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej
 
2015 - Egzamin państwowy potwierdzający kwalifikacje w zawodzie: Terapeuta zajęciowy
 
2001 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie:
dyplom z wyróżnieniem ukończenia studiów magisterskich na kierunku: Fizjoterapia na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej
Praca magisterska i publikacje dotyczące analizy chodu (system Vicon) u dzieci z MPDz.
 
 
 
2025
INTERSHIP IN THE CHILDRE'S REHABILITATION HOSPITAL - NDT-BOBATH INSTRUCTOR ASSISTANCE
OSTRAVA, CZECHY
 
2024
ZOGA MOVEMENT W TERAPII NIEMOWSLĄT
Wojciech Cackowski, Agnieszka Wójtowicz 
 
2024
PROPRIOCEPTIVE NEUROMUSCULAR FACILITATION PEDIATRIC COURSE: IPNFA
Agnieszka Stępień
 
2023
BOBATH ADVANCE WORKSHOP – HEMIPLEGIA:
OT NDT-Bobath Tutor MD Rena Chamudot
 
2023
PNF PODSTAWOWY
Katarzyna Fountoukidis
 
2023
AAC I, II, III
dr Magdalena Grycman
 
2023
ZOGA MOVEMENT THERAPY ADVANCED PART 3
Wojciech Cackowski
 
2023
BORN TO WALK
James Earls
 
2023
FITS - FUNKCJONALNA INDYWIDUALNA TERAPIA SKOLIOZ
Andrzej M’hango D.O., Ewelina Białek-Kucharska
 
2023
EMS ELEKTROSTYMULACJA
dr Michał Sokołow
 
2023
PROPRIOCEPTIVE NEUROMUSCULAR FACILITATION BASIC COURSE: IPNFA
Katarzyna Fountoukidis
 
2022
Symposium ISPO “Advances in CP therapy - New technologies
 
2022
HINE - HAMMERSMITH INFANT NEUROLOGICAL EXAMINATION
dr Andrea Guzzetta
 
2021 
DIAGNOSTYKA METODĄ PRECHTLA - KURS PODSTAWOWY
dr Andrea Guzzetta
 
2021
PRACA NA KOŚCIACH: INTEGRACJA KOŚCI Z SIECIĄ POWIĘZIOWĄ
Sharon Wheeler 
 
2021
INTEGRACJA STRUKTURALNA CZASZKI
Sharon Wheeler
 
2020
ZOGA MOVEMENT INTRODUCTION
Wojciech Cackowski

2020
SCAR WORK - INTEGRACJA BLIZN Z SIECIĄ POWIĘZIOWĄ
Anna Srokowska (metoda Sharon Wheeler)

2020
TERAPIA WISCERALNA W PRAKTYCE FIZJOTERAPEUTY
Marcin Szkolnicki

2020
NDT-BOBATH ADVANCED
VISION – WHAT, WHEN, WHERE, WHY AND HOW
Christa Scholtz, Liliana Klimont

2020
ATSI CZĘŚĆ II: STRATEGIE STRUKTURALNE
Wojciech Cackowski, Marcin Siedlaczek

2018/2019
ANATOMY TRAINS STRUCTURE AND FUNCTION
ATSI CZĘŚĆ I: PODSTAWY STRUKTURALNE
Wojciech Cackowski, Marcin Siedlaczek

Głogów, Poznań, Kraków, Leszno, Gdańsk 2015-2018
ASYSTENTURY NDT-BOBATH
Foteini Zografou, Tal Keren-Capelovitch

2017
LIDER GRUPY, KURS BOBATH BABY
Zofia Szwiling, Foteini Zografou

2010
SZKOLENIE LIDERA NDT-BOBATH
Zofia Szwiling, Vardit Kindler

2010
INTEGRACJA SENSORYCZNA
II stopnia wg J. Ayres
M. Karga, Liliana Klimont

2007
KINESIOLOGY TAPING
Tomasz Senderek

2005
TERAPIA I OCENA NEUROROZWOJOWA NIEMOWLĄT
NDT-BOBATH BABY
Zofia Szwiling

2003
KURS PODSTAWOWY NDT-BOBATH
Zofia Szwiling, Vardit Kindler
 

Warsztaty:

Diagnostyka mobilności u pacjentów z mózgowym porażeniem dziecięcym (ISPO Polska)
Spontaniczna ruchliwość płodu, noworodka i niemowlęcia: od mechanizmów do zastosowania klinicznego (Andrea Guzzetta)
Miednica i Kość Ogonowa (Sharon Wheeler)
Równoważenie Strukturalne w pracy z dziećmi z problemami neurologicznymi (Wojciech Cackowski)
Podstawy Strukturalne. Kręgosłup (Marcin Siedlaczek)
Podstawy Strukturalne. Głowa, szyja, żuchwa (Wojciech Cackowski)
Podstawy Strukturalne. Obręcz barkowa i ręce (Marcin Siedlaczek)
Podstawy Strukturalne. Jama brzuszna, klatka piersiowa, oddech (Wojciech Cackowski)
Korowe zaburzenia widzenia (Christine Roman - Lantzy)
Podstawy Strukturalne. Wachlarze stawu biodrowego (Wojciech Cackowski)
Podstawy Strukturalne. Łuki, stopy, kolano (Wojciech Cackowski)
Rozluźnianie powięziowe w neurologii. Techniki Integracji Strukturalnej Anatomy Trains w pracy z dziećmi z problemami neurologicznymi (Wojciech Cackowski)
Stymulacja widzenia funkcjunalnego u małych dzieci z korowymi zaburzeniami wzroku (Vardit Kindler)
Stosowanie rozwiązań mobilnych w pracy z małymi dziećmi o specjalnych potrzebach - praktyczne zastosowanie w terapii (Vardit Kindler)
Rehabilitacja dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym. Problemy dzieci z ciężkimi niepełnosprawnościami (ISPO Polska)
Zaburzenia przetwarzania sensorycznego, a rozwój mowy. Diagnoza kliniczna i strategie postępowania (Liliana Klimont, Violetta Podsiadła - Xu)
Terapia ręki u dzieci z problemami neurologicznymi (Foteini Zografou)
Dziecko z hemiplegią - wyzwanie dla terapeuty (Gillian Stern)
Przygotowanie obręczy barkowej do funkcji. Koordynacja wzrokowo-ruchowa u dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi (Foteini Zografou)
Zaopatrzenie ortopedyczne kończyny górnej w Mózgowym Porażeniu Dziecięcym (Eddy Mellaerts)
Wieloprofilowe podejście do budowania kontroli motorycznej i kontroli postawy u dzieci (Rose Marie Rine)
Wprowadzenie do rehabilitacji w pediatrycznych zaburzeniach funkcji przedsionka (Rose Marie Rine)
Użycie analizy chodu do zaprojektowania zaopatrzenia ortopedycznego, podejście kinematyczne i segmentalne (Elaine Owen)
Przegląd technik dla tkanek miękkich wykorzystywanych w pracy z dziećmi (Łukasz Czubaszewski)
Ewa Woźnicka-Dudek

Fizjoterapeuta
Terapeuta NDT Bobath

Swoją ścieżkę edukacji z zakresu fizjoterapii od początku poświęciłam najmłodszym pacjentom. Wiedzę teoretyczną jak i praktyczną staram się w jak najbardziej możliwy sposób dostosowywać indywidualnie do każdego niemowlęcia oraz dziecka. W duchu koncepcji Bobath nie zapominam o tym, by terapia była nastawiona na funkcję dostosowaną do wieku dziecka. W swojej pracy łączę ćwiczenia z zabawą tak by dziecko czerpało radość z przychodzenia na zajęcia.

zobacz wiecej

 

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

2019 - Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczycielskiej
 
2016 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku: Fizjoterapia.
 
2014 - Akademia Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej
dyplom z ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku: Fizjoterapia
 
 
 
2023
ZOGA W TERAPII NIEMOWLĄT
Agnieszka Wójtowicz
 
2023
FITS - FUNKCJONALNA INDYWIDUALNA TERAPIA SKOLIOZ
Andrzej M’hango D.O., Ewelina Białek-Kucharska
 
2021
PRACA NA KOŚCIACH: INTEGRACJA KOŚCI Z SIECIĄ POWIĘZIOWĄ
Sharon Wheeler 
 
2020
ZOGA MOVEMENT INTRODUCTION
Wojciech Cackowski
 
2020
SCAR WORK - INTEGRACJA BLIZN Z SIECIĄ POWIĘZIOWĄ
Anna Srokowska (metoda Sharon Wheeler)
 
2020
TERAPIA WISCERALNA W PRAKTYCE FIZJOTERAPEUTY
Marcin Szkolnicki
 
2019
RÓWNOWAŻENIE STRUKTURALNE W PRACY Z DZIEĆMI Z PROBLEMAMI NEUROLOGICZNYMI
Wojciech Cackowski, Agnieszka Wójtowicz
 
2019
ROZLUŹNIANIE MIĘŚNIOWO-POWIĘZIOWE W NEUROLOGII
Wojciech Cackowski, Agnieszka Wójtowicz
 
2019
Wykorzystanie analizy chodu do diagnostyki pacjentów z MPD
Vigo Academy
 
2019
Najnowsze spojrzenie na problem spastyczności wśród dzieci z MPD w postaci diplegii
Beverly Cusick
 
2019
NOWE PODEJŚCIE DO TERAPII DEFORMACJI STOPY
Beverly Cusick
 
2019
TERAPIA NEUROROZWOJOWA NDT BOBATH BABY
Zofia Szwiling
 
2018
BADANIE I PLANOWANIE PACJENTÓW Z MÓZGOWYM PORAŻENIEM DZIECIĘCYM
Vigo Academy
 
2018
TRÓJPŁASZCZYZNOWA TERAPIA MANUALNA WAD STÓP U DZIECI NA PODSTAWACH NEUROFIZJOLOGICZNYCH
Barbara Zukunft- Huber
 
2017
TERAPIA NEUROROZWOJOWA NDT- BOBATH
Zofia Szwiling
 
2017
METODA WERONIKI SHERBORNE MODUŁ I
 
2016
REHABILITACJA W ZABURZENIACH ROZWOJOWYCH NIEMOWLĄT OD 0-12 MIESIĘCY
Sabina Lizak
 
Anna Idźkiewicz

Neurologopeda kliniczny

Pracuje z dziećmi od ponad pięciu lat, dotychczasowe doświadczenie logopedyczne uzyskałam pracując w krakowskich placówkach przedszkolnych w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju oraz Pomocy Psychologiczno- Pedagogicznej, a także prowadząc diagnozę i terapię w gabinetach logopedycznych w ramach praktyki prywatnej. Współpracowałam zarówno z dziećmi borykającymi się z trudnościami rozwojowymi, jak i z dziećmi z zaburzeniami funkcji prymarnych, zaburzeniami mięśniowymi w obrębie ustno- twarzowym oraz zaburzeniami artykulacji głosek. Praca to moja pasja, a największą radość sprawia mi umiejętność pomocy drugiemu człowiekowi. Uwielbiam terapię zamieniać w zabawę, tym samym z uśmiechem osiągać założone cele terapeutyczne oraz uzyskiwać efekty pracy. Jestem miłośniczką sportów siłowych, trenuje je od kilku lat, dzięki temu wiem, że ćwiczenia logopedyczne to ciężka praca, wymagająca systematyczności i wiele wysiłku.
 
Na co dzień zajmuje się oceną oraz terapią: sprawności wymowy (artykulacji), sprawności narządów mowy (w tym: ruchomości języka, wędzidłami), badaniem ustnej fazy połykania oraz gryzienia i żucia, terapią manualną w zakresie zaburzeń w obszarze ustno-twarzowym w przypadku między innymi: zaburzeń napięcia mięśniowego, asymetrii twarzy, zaburzeń toru ruchu żuchwy. W swojej pracy wykorzystuje również techniki wspomagające terapię ustno-twarzową: ENMOT, Elastyczny Terapeutyczny Taping, techniki somatosensoryczne - to metody pracy uwzględniające zmysły: dotyku, węchu, smaku, wzroku, słuchu wpływające na pracę kompleksu ustno- twarzowego.  
 
zobacz wiecej
 
Wykształcenie, kursy i szkolenia:
 
2021 - Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
studia podyplomowe w specjalności: Neurologopedia kliniczna z Wczesną Interwencją Logopedyczną
 
2017 - Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów magisterskich o specjalności: Logopedia
 
2015 - Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów licencjackich o specjalności: Logopedia
 
 
 
2025
Egzamin państwowy potwierdzający kwalifikacje w zawodzie Technik masażyta
Dyplom zawodowy w zawodzie Technik masażysta 325402
 
2022
Alignment w teriapii miofunkcjonalnej
Dr Marta Wawrzynów
 
Biochemiczna strona miofunkcji
Dr Marta Wawrzynów
 
CRAFTA Craniomandibular and Craniofacial Dysfunctions and Pain - basic course
Christian Voith
 
2022
Niemowlak u logopedy – opieka logopedyczna nad niemowlęciem
Niemowlak u logopedy – krótkie wędzidełko języka u niemowląt, podejście praktyczne
Dr Marzena Machoś
 
2022
Integracja Strukturalna Czaszki
Sharon Wheeler
 
2021
Diagnoza wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym
Dr Mira Rządzka
 
Diagnoza i leczenie zaburzeń stawów skroniowo- żuchwowych w praktyce logopedy i neurologopedy
mgr Damian Stucki D.O
 
Elektro Neuro Mobilizacja Obszaru Twarzowego ENMOT
mgr Magdalena Mazur, mgr Sebastian Grzechnik
 
Manipulacje ustno-twarzowe, techniki usprawniające narządy mowy i regulujące ból – moduł II
dr Anna Regner
 
Prawidłowy przebieg rozwoju motorycznego dziecka
mgr Karolina Wójcik
 
Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
dr Martyna Brychcy 
 
FTM - fizjologiczna terapia miofunkcjonalna. Diagnoza i terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 3-4 roku życia z dyslalią obwodową
prof. Danuta Pluta - Wojciechowska
 
Staw skroniowo-żuchwowy wyzwaniem logopedy – podejście przyczynowo- objawowo – funkcjonalne
mgr Krzysztof Bieniek
 
Masaż logopedyczny strefy orofacjalnej
mgr Sabina Szober
 
Artykulacja – ocena mowy dzieci (3-6 i starsze). Korekcja i sposoby wywoływania głosek. Diagnoza i terapia logopedyczna
mgr Sabina Szober
 
Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
prof. Danuta Pluta-Wojciechowska 
 
Terapia somatosensoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - moduł I
dr Anna Regner
 
Wszystko o wędzidełku w pigułce. Okiem praktyka. –  webinarium
mgr Małgorzata Gawryl
 
Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Od czego zacząć? Diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
dr Marzena Machoś
 
Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej
dr Anna Prożych
 
Jak słyszy dziecko z wadą słuchu?
mgr Marta Rączka
 
Skuteczna współpraca z rodzicami
mgr Stanisław Bobula
 
Logorytmika – ruch słuch słowo
mgr Ewa Bombol
 
Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej - diagnoza, terapia, masaż, I i II stopnia
mgr  Katarzyna Gromelska
 
Maja Piasta
Logopeda
Pedagog
Surdopedagog
 

2020 Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Logopedia (studia magisterskie)

 

2019 Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Logopedia (studia licencjackie)

 

2018 Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Pedagogika specjalna

Terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna (studia magisterskie)

 

2016 Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie;

Pedagogika specjalna

 

Specjalność nauczycielska; surdopedagogika, pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna (studia licencjackie)

 

 

zobacz wiecej

 

 
Katarzyna Krotos

 Psycholog

Jestem absolwentką psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim (profil: psychologia zaburzeń zachowania i pomoc psychologiczna) oraz Studium Pedagogicznego nadającego uprawnienia do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz młodzieżą.
 
Obecnie jestem w trakcie czteroletniego szkolenia w psychoterapii w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego przygotowującego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz kształcę się również w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu na kierunku wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.
zobacz wiecej

 

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

 

2022 - Dolnośląskie Centrum Psychoterapii
Studium Terapii Dzieci i Młodzieży
 
2022 - Uniwersytet Jagielloński
dyplom z ukończenia studiów magisterskich z wyróżnieniem na kierunku: Psychologia
specjalność: Psychologia stosowana
 
 
 
Doświadczenie zdobywałam m. in. na Oddziale Ogólnopsychiatrycznym Klinicznego Szpitala im. J. Babińskiego w Krakowie, a także w publicznym szpitalu na Oddziale Chorób Wewnętrznych. Umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą rozwijałam podczas pracy oraz staży w przedszkolach i szkołach. Pracowałam jako trener edukacyjny pomagając dzieciom rozwijać się w skutecznym uczeniu się i zapamiętywaniu materiału szkolnego. Ukończyłam dodatkowo Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii.
 
Aktualnie pracuję w tutejszej Poradni Wczesnej Interwencji, gdzie udzielam wsparcia dzieciom przejawiającym trudności w sferach społecznej i emocjonalnej, z niepełnosprawnościami oraz o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
 
Jako psycholog przedszkolny – prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci w wieku 3-6 lat. Niedawno rozpoczęłam również pracę „gabinetową”, gdzie pracuję z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzinami. 
 
Wiedzę i doświadczenie stale uzupełniam uczestnicząc w warsztatach, szkoleniach i konferencjach (np. „Samouszkodzenia i autoagresja u nastolatka – czym jest i jak pomóc?” czy „Profilaktyka, diagnoza i terapia uzależnień behawioralnych”). 
 
Odkąd pamiętam chciałam zajmować się pracą z dziećmi i młodzieżą. Do każdego dziecka podchodzę w sposób indywidualny. Dbam o zapewnianie bezpiecznej i komfortowej przestrzeni, w której można swobodnie dzielić się swoim życiem wewnętrznym. Do swojej pracy podchodzę z zaangażowaniem i pasją.  
 
Małgorzata Bednarek

 Fizjoterapeuta

Kierunek Fizjoterapia ukończyłam na studiach magisterskich w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Jestem certyfikowaną terapeutką Integracji sensorycznej. Biorę udział w licznych kursach i szkoleniach, by jak najlepiej pomóc naszym najmłodszym pacjentom. Dobro dziecka jest dla mnie najważniejsze. Bardzo cenię sobie współpracę z rodzicami i uważam, że to po części do Nich należy sukces terapeutyczny. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości, a uśmiech każdego z nich trafia do mojego serca. W wolnym czasie czytam książki, uprawiam jogę oraz trenuje muay thai.

zobacz wiecej

 

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

 

2023 - Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej SI
Studia podyplomowe na kierunku: Integracji Sensorycznej - I i II stopnia
 
2020 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów magisterskie na kierunku: Fizjoterapia
 
2018 - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, Instytut Ochrony Zdrowia
dyplom z ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku: Fizjoterapia
 
 
 
2022
Trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych wg. Zukunft-Huber
 
2022
Diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy- podejście zintegrowane
 
2021
Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja dzieci i niemowląt
 
2019
Trening stabilizacji stawów i masaż tkanek głębokich
 
 
 
Natalia Mikołajczyk
Terapeuta zajęciowy
Terapeuta Integracji
Sensorycznej
 

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Terapia Zajęciowa. W czasie trwania studiów zrealizowałam kurs Terapii Integracji Sensorycznej I i II stopnia.

Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam początkowo w harcerstwie — jako drużynowa gromady zuchowej, a następnie jako wychowawca podczas leśnych i wspinaczkowych obozów. 
Pracowałam również w Placówce Wsparcia Dziennego, gdzie współorganizowałam zajęcia dla dzieci i młodzieży.  
Obecnie pracuję jako terapeutka integracji sensorycznej w poradni psychologiczno-pedagogicznej, poszerzając swoją wiedzę i umiejętności z tego zakresu. 
zobacz wiecej

 

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

 

2021 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
studia podyplomowe w specjalności: Przygotowanie pedagogiczne
 
2021 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów magisterskich na kierunku: Terapia Zajęciowa
 
2020 - Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej SI
Integracji Sensorycznej I i II stopnia
 
2018 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku: Terapia Zajęciowa
 
 
 
Terapia Ręki u Dzieci z Problemami Neurologicznymi
Dorota Pamuła
 
Terapia N.A.P.
AWF Kraków
 
Sensoplastyka
INKUBATOR INSPIRACJI
 
Animator zabaw dla dzieci
AKADEMIA ANIMATORA
 
Wędrowniczy kurs pierwszej pomocy
HARCERSKA SZKOŁA RATOWNICZA
 

Maria Szpilka

Neurologopeda

Logopeda

Oligofrenopedagog

Od kilku lat prowadzę indywidualną terapię (neuro)logopedyczną i pedagogiczną dla dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym. Jestem pracownikiem Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w Krakowie. Prowadzę tam zajęcia w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka i opieki psychologiczno-pedagogicznej, a także współtworzę zespół konsultacyjny dla rodziców zaniepokojonych rozwojem swoich pociech.

 
Najbliższe mi zainteresowania zawodowe skupiają się na pracy z dziećmi wymagającymi wdrożenia programowania języka i technik wspierających rozwój mowy zgodnych z kolejnością rozwojową. Będą to więc przede wszystkim pacjenci z opóźnionym rozwojem mowy, a także z całościowymi zaburzeniami rozwoju – szczególnie w spektrum autyzmu. Dobrze odnajduję się też w pracy z dziećmi z afazją percepcyjną. 
 
Staram się stale rozwijać swoje kompetencje zawodowe, by móc coraz skuteczniej wspierać rozwój swoich małych pacjentów w codziennej pracy terapeutycznej
 
zobacz wiecej

 

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

 

2022 - Uniwersytet Jagielloński w Krakowie,
studia podyplomowe w specjalności: Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii 
 
2020 - Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów magisterskich o specjalności: Logopedia
 
2018 - Uniwersytet Śląski w Katowicach
dyplom z ukończenia studiów licencjackich na kierunku: Pedagogika specjalna, specjalność: Oligofrenopedagogika
 
 
 
 
Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów (SMURF)
prof. Danuta Pluta-Wojciechowska
 
Od działania do rozumienia. Strategie pracy w afazji percepcyjnej
Agata Gładowicz-Bojarska
 
Warsztaty "Przełomowe strategie dla autyzmu - wprowadzenie do programu Son-Rise; część I i II"
m.in. Raun Kaufman
 
Zabawa inspirująca rozwój – warsztaty organizowane przez fundację "Być bliżej siebie"
Adrian Borowik
 
Bajkoterapia – warsztaty dotyczące zagadnienia terapii przez bajkę
Joanna Godawa 
 
Ewa Sumera

Pedagog

Oligofrenopedagog
Tyflopedagog
 

Pracuje z dziećmi oraz młodzieżą od ponad 25 lat. Od wielu lat współpracuje z ośrodkami pomocy terapeutycznej prowadzącymi diagnostykę oraz terapię pacjentów wymagających szczególnego wsparcia. Jest stałym współpracownikiem Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących im . Janusza Korczaka w Krakowie.

 
zobacz wiecej

 

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

 

2009 – Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
studia podyplomowe w specjalności: Oligofrenopedagogika
 
2007 – Akademia Pedagogiczna w Krakowie
studia podyplomowe w specjalności: Terapia uczniów z trudnościami w nauce i zachowaniu
 
1999 – Akademia Pedagogiczna w Krakowie
studia podyplomowe w specjalności: Tyflopedagogika
 
1994 – Akademia Pedagogiczna w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów magisterskich na kierunku: Pedagogika
 
Emilia Bednarczyk

Fizjoterapeuta

Od 2015 r. pracuje z dziećmi jako fizjoterapeuta prowadząc terapie w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach oraz na oddziałach rehabilitacyjnych noworodków oraz dzieci.

zobacz wiecej
 
Wykształcenie, kursy i szkolenia:
 
2017 - Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka (studia podyplomowe)
 
2015 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów drugiego stopnia na kierunku: Fizjoterapia
 
2013 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku: Fizjoterapia
 
 
2024
KOMPLEKSOWY MODEL POSTĘPOWANIA Z PACJENTEM PEDIATRYCZNYM
dr Michał Sokołów
 
2022
Kurs NDT Bobath Basic
 
2019
WARSZTATY „WCZEŚNIAK”
Zofia Szwiling
 
2019
Trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych – metoda „Zukunft-Huber”
 
2019
Opieka, stymulacja i terapia rozwojowa w oddziałach neonatologicznych
 
2019
Kurs terapii oddechowej noworodków i małych dzieci metodą AFE:
 
2018
Kurs PNF Podstawowy
 
2017
Diagnoza i terapia dzieci z dysfunkcjami ośrodkowego układu nerwowego (OUN)
 
2016
Warsztaty Terapii N.A.P.: Dynamiczna stabilizacja odcinka szyjnego kręgosłupa
 
2015
Kurs kwalifikacji pedagogicznych
 
2014
Fakultet realizowany na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie: Podstawy psychologii
rehabilitacji
 
 
Agnieszka Puzio

Terapeuta Zajęciowy

Terapeuta Integracji

Sensorycznej

Terapeuta Ręki 

Agnieszka Puzio

Jestem magistrem terapii zajęciowej, absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. W trakcie studiów podjęłam się również kursu Integracji Sensorycznej i skończyłam I oraz II stopień Integracji Sensorycznej. Następnie ukończyłam dwustopniowy kurs Terapii Ręki. Pierwsze doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam pracując w fundacji, świadcząc specjalistyczne usługi z zakresu terapii zajęciowej w rodzinach z dziećmi z niepełnosprawnością. Pracuję również w przedszkolu jako nauczyciel wspomagający. Swoją wiedzę i doświadczenie nabywam poprzez różnorodne kursy i szkolenia.

zobacz wiecej

 Wykształcenie, kursy i szkolenia:

 

2023 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów drugiego stopnia na kierunku: Terapia Zajęciowa
 
 
 
2024
Terapia Ręki u Dzieci z Problemami Neurologicznymi
Dorota Pamuła
 
2023
Integracja Sensoryczna Diagnoza i Terapia Stopień II
 
2022
Neurofizjologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej Stopień I
 
2022
SMART HAND MODEL- Diagnoza i terapia ręki u dzieci Stopień II
SMART HAND MODEL- Diagnoza i terapia ręki u dzieci Stopień I
 
2022
Terapia N.A.P.
 

Jagoda Węglarz

Fizjoterapeuta

Swoją pracę z dziećmi i młodzieżą rozpoczęłam w 2018 roku wraz z zapoczątkowaniem współpracy z Fundacją Aktywnej Rehabilitacji i kontynuuję ją nadal, czerpiąc satysfakcję z najmniejszych sukcesów małych pacjentów. Wraz z dziećmi i ich rodzinami staram się stawiać jasne i realne cele terapeutyczne dzięki czemu łatwiej monitorować postępy.

 
Ciągle staram się poszerzać swoją wiedzę poprzez aktywne uczestnictwo w kursach i warsztatach specjalistycznych.
 
Po pracy lubię spędzać czas przy dobrej książce oraz podczas górskich wędrówek.
zobacz wiecej

 

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

 

2018 - Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów drugiego stopnia na kierunku: Fizjoterapia
 
2016 – Uniwersytet Medyczny Wrocław
dyplom z ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku: Fizjoterapia
 
 
 
2021
NDT-BOBATH PODSTAWOWY
 
2020
PNF W PEDIATRII
 
2020
MEDYCYNA ORTOPEDYCZNA CYRIAX – OMI, MODUŁ I, II
 
2019
PNF PODSTAWOWY
 
2018
FIZJOTERAPEUTYCZNE BADANIE I LECZENIE ZABURZEŃ NAPIĘCIA MIĘŚNIOWEGO
 
2015
STRUKTURALNIE I FUNKCJONALNIE O TERAPII SKOLIOZ - WARSZTATY
 
Maria Augustyn

Fizjoterapeuta

Jestem magistrem fizjoterapii, absolwentką Uniwersytetu Rzeszowskiego. Pracę z dziećmi rozpoczęłam w 2015 r. Miałam możliwość prowadzić terapię dzieci z różnymi trudnościami. W pracy z dziećmi cenię sobie ich szczerość i wytrwałość. Z uwagą podchodzę do ich problemów, starając się uczynić terapię jak najbardziej funkcjonalną. Równocześnie w miarę możliwości atrakcyjną. Ważna jest dla mnie współpraca z rodzicami, abyśmy wspólnie dążyli do określonego celu. W terapii opieram się głównie na koncepcji NDT Bobath i Integracji Sensorycznej. Regularnie poszerzam swoją wiedzę na różnych szkoleniach i webinariach.
zobacz wiecej

 Wykształcenie, kursy i szkolenia:

 

2019 - Instytut Studiów Podyplomowych w Tarnowskich Górach
studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne
 
2013 - Uniwersytet Rzeszowski
dyplom z ukończenia studiów magisterskich na kierunku: Fizjoterapia
 
2011 - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, Instytut Ochrony Zdrowia
dyplom z ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku: Fizjoterapia
 
 
 
2024
TERAPIA RĘKI U DZIECI Z PROBLEMAMI NEUROLOGICZNYMI
Dorota Pamuła
 
2024
ROZWÓJ SENSORYCZNY NIEMOWLĄT I JEGO ZNACZENIE DLA RUCHU, EMOCJI I JEDZENIA
Podreaktywność sensoryczna w terapii SI
Nadreaktywność sensoryczna w terapii SI
Małgorzata Karga
 
2021
DIAGNOZA I TERAPIA SI MAŁEGO DZIECKA
 
2019
KURS TERAPIA NEUROTAKTYLNA CZ I
 
2019
BADANIE DZIECKA Z MPD POD KĄTEM ANALIZY CHODU
Beata Wnuk
 
2018
KURS INTEGRACJI SENSORYCZNEJ I I II STOPNIA
Aleksandra Owczarz, Maria Borkowska
 
2017
NDT BOBATH BASIC (EBTA)
Liana Milioti
 
2016
ANATOMY TRAINS STRUCTURE AND FUNCTION
Wojciech Cackowski
 
2016
FIZJOTERAPIA DZIECKA RYZYKA 
Małgorzata Matyja, Anna Gogola
 
2016
PNF PODSTAWOWY
Monika Piwnicka
 
2015
ZASTOSOWANIE KOMBINEZONÓW DUNAG
Robert Kwiatkowski
 
2015
KURS HALLIWICK
 
2012
KINESIOTAPINGU
 
Maria Król

Logopeda

Jestem logopedą z 20 letnim doświadczeniem w terapii dzieci i młodzieży. W 2002 roku ukończyłam studia z logopedii, które cały czas wzbogacam o dodatkowe szkolenia. Od 18 lat współpracuję ze Stowarzyszeniem Twórczej Edukacji Kangur, które prowadzi między innymi przedszkola. W przedszkolach tych jak i we własnym gabinecie prowadzę diagnozy logopedyczne dzieci konsultacje z rodzicami i terapię logopedyczną. Pod moją opieką są dzecii z niezakończonym rozwojem mowy wadami wymowy i zagrożone dysleksją, co wiąże się z tematem mojej pracy kończącej studia podyplomowe z logopedii. W mojej pracy wykorzystuję metodę krakowską, stworzoną przez panią profesor Cieszyńską, u której pisałam pracę na studiach. Prowadzę również zajęcia z dziećmi dwujęzycznymi pracując z nimi nad poszerzeniem słownictwa gramatyką i artykulacją.

zobacz wiecej

 Wykształcenie, kursy i szkolenia:

 

2004 – Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów podyplomowych o specjalności: logopedia.
 
1997 – Wydział Filozoficzny TJ w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów magisterskich w specjalności: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza
 
 
 
2023
Terapia miofunkcjonalna - Pionizacja języka i oddychanie w terapii logopedycznej
 
2023
Szereg ciszący - diagnoza i efektywna terapia logopedyczna 
 
2023
Rotacyzm - diagnoza i efektywna terapia logopedyczna
 
2023
Afazja dziecięca
 
2021
Terapia miofunkcjonalna w praktyce
 
2021
Diagnoza miofunkcjonalna
 
2021
Integracja sensoryczna w terapii logopedycznej
 
2021
Znaczenie zaburzeń miofunkcjonalnych w logopedii
 
2020
Seplenienie boczne - diagnoza. metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego
 
2020
Terapia logopedyczna dziecka ze spectrum autyzmu
 
2020
Terapia ręki w terapii logopedycznej - jak to połaczyć
 
2020
Ankyloglosja - krótkie wędzidełko języka
 
2020
Jak pomóc dziecku z Centralnym Zaburzeniami Przetwwarzania Słuchowego w szkole i życiu codziennym
 
2020
Logopedia online krok po kroku. Indywidualne zajęcia z dzieckiem prowadzone z zdalnie
 
Karolina Skawska

Logopeda

Neurologopeda

 

Wykształcenie, kursy i szkolenia:

2023 Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

studia podyplomowe na kierunku: Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii.
 
2021 SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie
studia podyplomowe na kierunku: Kształcenie głosu i mowy.
 
2018 Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów drugiego stopnia na kierunku: filologia polska z logopedią.
 
2016 Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
dyplom z ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku: filologia polska nauczycielska z logopedią.
 
 
Logorytmika – ruch słuch słowo
KOLD Karty Oceny Logopedycznej Dziecka
KOLD Programy Terapii Makaton I stopnia
PECS  Poziom I
Podejście PYRAMID do edukacji
Redukcja zachowań trudnych
Nauczanie 9 kluczowych umiejętnośći porozumiewania się
Zabawa w terapii dziecka z autyzmem
Wady wymowy: kreatywna terapia
Terapia ręki I i II stopnia
Stymulacja kompleksu ustno-twarzowego
Masaż logopedyczny dziecka od podstaw
Funkcja połykania w kontekście terapii logopedycznej
Oddychanie ustami – rozwiązania terapeutyczne
Podstawy anatomii dla logopedów – mięśnie głowy i szyi
Anatomia: mięśnie języka, podniebienia i gardła
Anatomia – staw skroniowo – żuchwowy
Trening Umiejętności Społecznych – perspektywa logopedyczna
Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów” Funkcjonalna Terapia Miofunkcjonalna
Terapia manualna dla logopedów w zaburzeniach artykulacyjnych – podejście
interdyscyplinarne