Fizjoterapeuta, certyfikowany terapeuta NDT-Bobath, PNF, ATSI
Agnieszka jest absolwentką Akademii Medycznej w Poznaniu - Wydział Fizjoterapii w 2003 r., jest także terapeutą NDT- Bobath od 2007 roku. Pracuje głównie z dziećmi z problemami neurologicznymi. W 2009 ukończyła szkolenie Bobath Baby, następnie Bobath Refresher, Baby Advance, PNF, SI. Przygoda z Anatomy Trains rozpoczęła się w 2012 roku od szkolenia dla Terapeutów Ruchowych, następnie poprzez wszystkie moduły ATSI II. Brała udział w licznych warsztatach dotyczących pracy na bliznach, kościach z Sharon Wheeler, biomechanicznej analizy chodu z Jamesem Earlsem i wielu innych. Praca nad własnym warsztatem została zwieńczona uzyskaniem certyfikatu Terapeuty Strukturalnie pracującego z ciałem w Modelu Anatomy Trains. A wszystko to dla pacjentów tych małych i mniejszych żeby jakość ich życia była na możliwie najwyższym poziomie.
Wykształcenie: fizjoterapeuci, studenci fizjoterapii II stopnia
Dzień | Dzień tygodnia | Od | Do |
28 września | niedziela | 9:00 | 17:00 |
29 września | poniedziałek | 9:00 | 17:00 |
30 września | wtorek | 9:00 | 17:00 |
Opis zakresu szkolenia | |
Dzień 1 Przywitanie, orientacja, wykład wstępny Palpacyjna ocena struktur kostnych i mięśniowo - powięziowych okolic będących przedmiotem szkolenia Praca nad wzorcami występującymi w obszarze połączenia głowowo - szyjnego i struktur czaszki Strategie pracy z najczęstszymi ograniczeniami trzewnymi jakie możemy napotkać w pracy z niemowlętami. Dzień 2 Omówienie wad stóp występujących najczęściej w wieku niemowlęcym – strategie zabiegowe radzenia sobie w wadami w tym obszarze Techniki nakierowane na struktury zawarte w stopie, goleni oraz miednicy. Praca na dzieciach Ocena mobilność żeber i płuc - sposoby oddziaływać na zaburzenia obszaru żeber i płuc Dzień 3 Strategie zabiegowe na dysfunkcyjne ułożenie odcinka szyjnego, górnego otworu klatki piersiowej oraz połączenia głowowo – szyjnego. Ocena rotacji kręgosłupa i ich kontynuacje w obszarze głowy. Równoważenie ułożenia i ruchomości kości klinowej, połączenia klinowo – potylicznego oraz zaburzeń ruchomości pomiędzy poszczególnymi segmentami głowy. Praca ma dzieciach Strategie pracy nad tyłopochyloną miednicą. Podsumowanie. Walidacja efektów kształcenia. |