Agnieszka jest absolwentką Akademii Medycznej w Poznaniu - Wydział Fizjoterapii w 2003 r., jest także terapeutą NDT- Bobath od 2007 roku. Pracuje głównie z dziećmi z problemami neurologicznymi. W 2009 ukończyła szkolenie Bobath Baby, następnie Bobath Refresher, Baby Advance, PNF, SI. Przygoda z Anatomy Trains rozpoczęła się w 2012 roku od szkolenia dla Terapeutów Ruchowych, następnie poprzez wszystkie moduły ATSI II. Brała udział w licznych warsztatach dotyczących pracy na bliznach, kościach z Sharon Wheeler, biomechanicznej analizy chodu z Jamesem Earlsem i wielu innych. Praca nad własnym warsztatem została zwieńczona uzyskaniem certyfikatu Terapeuty Strukturalnie pracującego z ciałem w Modelu Anatomy Trains. A wszystko to dla pacjentów tych małych i mniejszych żeby jakość ich życia była na możliwie najwyższym poziomie.
Termin: 7 - 9 października 2023 r. lista rezerwowa
Miejsce: Kraków
Cel edukacyjny:
Na szkoleniu otrzymasz wiedzę oraz umiejętności dotyczące:
diagnostyki i strategii strukturalnej oraz technik pracy z najczęstszymi zaburzeniami u niemowląt na jakie napotyka terapeuta pediatryczny począwszy od zaburzeń symetrii ciała zaczynając od asymetrii głowy i połączenia głowy i szyi;
przygotowania terapeuty do praktycznej pracy strukturalnej w gabinecie z konkretnymi przypadkami klinicznymi u niemowląt i skutecznego oddziaływania na te problemy.
Nauczysz się,
oceny strukturalnej; technik skutecznego wpływania na strukturę;
jakie stosować strategie na uniesione żebra i obojczyki, najczęstsze wady stóp, miednicy i twarzoczaszkę, wady zgryzu i inne zaburzenia rozwojowe jakie napotkamy u naszych pacjentów;
strategii pracy na dzieciach po operacjach serca i innych częstych zabiegach chirurgicznych wieku dziecięcego.
Efekty uczenia się:
Na szkoleniu otrzymasz wiedzę oraz umiejętności dotyczące:
diagnostyki i strategii strukturalnej oraz technik pracy z najczęstszymi zaburzeniami u niemowląt na jakie napotyka terapeuta pediatryczny począwszy od zaburzeń symetrii ciała zaczynając od asymetrii głowy i połączenia głowy i szyi;
przygotowania terapeuty do praktycznej pracy strukturalnej w gabinecie z konkretnymi przypadkami klinicznymi u niemowląt i skutecznego oddziaływania na te problemy.
Nauczysz się,
oceny strukturalnej; technik skutecznego wpływania na strukturę;
jakie stosować strategie na uniesione żebra i obojczyki, najczęstsze wady stóp, miednicy i twarzoczaszkę, wady zgryzu i inne zaburzenia rozwojowe jakie napotkamy u naszych pacjentów;
strategii pracy na dzieciach po operacjach serca i innych częstych zabiegach chirurgicznych wieku dziecięcego.
Ramowy program usługi:
Opis zakresu szkolenia
Szczegółowa anatomia danego obszaru – krótkie i intensywne prezentacje ukazujące najciekawsze spojrzenie na struktury anatomiczne poparte nagraniami z sekcji zwłok, anatomią palpacyjną, przedstawione w ciekawy i zrozumiały sposób.
Analiza Posturalna – częste konsekwencje ruchowe i posturalne – jak widzieć i czytać zawiłości poszczególnych wzorców.
Techniki uwalniania Mięśniowo-Powięziowego – każda technika jest pokazana ze zrozumieniem i dokładnym jej „czuciem” tak by można je było wykorzystać od razu po powrocie ze szkolenie do codziennej pracy terapeutycznej.
Plan szkolenia:
Dzień
Dzień tygodnia
Od
Do
7 października
sobota
9:00
17:00
8 października
niedziela
9:00
17:00
9 października
poniedziałek
9:00
17:00
Materiały dla uczestnika:
27 godzin szkolenia
informacje o źródłach wiedzy, na których zostało oparte szkolenie
część teoretyczną w postaci zobrazowania oraz szczegółowego omówienia,
instruktaż jak stosować odpowiednie techniki,
możliwość prowadzenia terapii w różnych obszarach i wypróbowania technik pracy na sobie i modelach z zewnątrz
dyskusję i możliwość dzielenia się obserwacjami i dobrymi praktykami
sprawdzenie swoich umiejętności podczas ćwiczeń praktycznych,
rekomendacje i wskazówki dotyczące samokształcenia po zakończeniu szkolenia
informacje o dalszych szkoleniach
informacje o materiałach pomocnych w dalszym rozwoju
certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze standardami Ministerstwa Edukacji Narodowej